Fallens - söndag 19/7

Gick och mötte Cecilia och vi gick ner till stan och träffade Amanda. Sedan gick vi omkring på stan lite. Sen gick vi hem till mig och var med Bella :). Sen stack Bella hem och jag, Cecilia och Amanda gick ner till stan för att se EMD. Observera att jag inet gick dit frivilligt utan att jag och Cecilia var medtvinagde ! I alla fall EMD var skitkassa. I och för sig ingen överraskning men ändå. När EMD äntligen var över så stack Cecilia hem och Amanda och jag gick och träffade David. Vi tittade på fyrverkereierna och sen var fallens över för det här året :).
Kram

Kommentarer
Postat av: A N D R E A

fin blogg! :)

2009-08-02 @ 17:37:08
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0