My Day

Kom precis in, träffade David en stund efter hans träning. Mycket david idag men har ju inte träffat honom på ett tag nu för han har varit bortrest :).

Min dag började med att jag gick upp klockan 9, egentligen alldeles för tidigt för mig. Och gjorde mig iordning, fick en liten stund över då jag bl a skrev ett kort blogginlägg innan jag tog bussen ner till stan. Klippte mig där klockan 11, toppade det bara för jag sparar. Sen käkade jag lunch på stan med pappa och träffade en massa lärare, pinsamt, haha. Tittade i lite affärer medans jag väntade på David, sen gick vi omkring på stan ett tag innan han skulle klippa sig, haha. Gick hem till David efter det och var där en liten stud innan han skulel på träning, då drog jag hem. Träffade som sagt honom sen igen efter hans träning, haha.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0