.

Sitter här vid datorn och trökar. Det är skitväder idag igen. Regnet öser ner, usch. Har nästan bara suttit vid datorn, städade mitt rum förut. Men annars har jag inet gjort något, känns det som. Funderar på att baka... Men jag vet ient vad och jag vet inet om jag orkar. det verkar bli en slödag idag, har blivit den del sånna på sistonde. Ugnefär sen det fina vädret försvann. Usch, det är inte bra. Det känns som jag sakta förvandlas till ett fettberg, haha. Måste verkligen ut och springa eller träna, men jag orkar inte..... Aja, kanske skriver ikväll.
har föresten fått krav på mig att jag ska ha mer bilder, så nu kommer jag ha bilder på de flesta inläggen.
Kram


Klicka gärna på bilden :)

Kommentarer
Postat av: Anton

Haha inte från mig! :$

2009-07-11 @ 17:30:28
URL: http://antonstenander.devote.se
Postat av: Linnea

klart att man inte orkar något när man bara sitter inne ;) haha du skulle ju cyklat till alice då får du ju lite mortion, men du sa ju att du inte orkade så då får du ju skylla dig själv bby :*

2009-07-11 @ 19:31:17
Postat av: Emma

det är jobbigt att motionera, men jag måste verkligen nu, måstemåste O:

du är söt! :D

2009-07-12 @ 11:30:07
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din komentar föränns nu, internet har krånglat m.m



Förästen har du mig på bloglovin? Om du inte har det ska vi lägga till varandra? :)



kramar

2009-07-12 @ 14:13:42
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0