Hissa & Dissa

Hissar:

An Cafe -
Bara ett så sjukt bra band! Jag är typ kär i dem o.O Och jag blir så glad av deras musik!:) Och så har de ju snyggaste basisten! 8DD<3 Haha, fast jag älskar ju musiken <3:) Värda att lyssna på ! ;D

Onemanga.com - Sjukt bra sida! Det finns jättemycket manga man kan läsa, gratis! Fast på engelska då men då blir man ju bättre på engelska!:)

Dissar:

Johan Palm -
Asså seriöst, killen ser ut som en tjej och sjunger inet bra! Jag fattar inte att folk seriöst tycker att han är bra ? Nej, honom klarar jag mig mer än gärna utan :S

Tokio Hotel - Så sjukt dåliga! fattar inte hur folk kan lyssna på dem!:O De är fan 100 ggr värre än Johan Palm, och då är det riktigt illa. Rent ut sagt så hatar jag Tokio Hotel och deras dåliga musik, om man nu kan kalla det musik :S.

Kommentarer
Postat av: Emma

håller med om johan palm han är kass och fattar inte varför alla hans fans börja gråta så fort dom ser honom -.-' löjligt

2009-07-04 @ 23:24:13
Postat av: Emma

+ hatar tokio hotel med blää >.<

2009-07-04 @ 23:26:02
Postat av: Emma

an cafe <3

gurka <3

tomat </3

2009-07-05 @ 14:24:23
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0