Hissa & Dissa

Hissar:

Sommarlov - Det är så sjukt skönt att äntligen slippa skolan, att få vila ut!

Sugar Sugar Rune - Så sjukt bra serie! och nu har man äntligen alla böckerna ;D jag älskar den mangaserien, kan läsa den om och om igen, och den är lika bar varje gång ;D<3

Dissar:

xXxHolic - Maha, jag hissade ju en mangaserie så ^.^ Nä men seriöst, den är så sjukt dålig! Lånade första boken och jag orkade inte ens läsa halva. Ett ord som sammanfattar den serien: BORING! -.-'

Sand - Sand, ungdomsdiscot i Trollhärttan, har stängt ner. Skittråkigt tycker jag! Nu finns det ju inget disco i stan längre...

Kommentarer
Postat av: Emma

manga! <3

haha, palla sand ändå, fjortisdunk : (( vi kan ha metaldisco varje dag hemma hos mig emma! : DDD (Y)

2009-06-23 @ 10:59:33
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: Nea

haha, stackars emma får inte gå på sand :D

2009-06-23 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0