Svar till Quizen

Det blev inte så mkt frågor, men här kommer i alla fall svaren ^w^

Hur gammal är du?
-Jag är 13 år. Men om 13 dagar fyller jag 14 ;)

Vad ska du göra i sommar?
- Faktiskt inget direkt bestämt än. Ska till Danmark precis i början, men sen ska jag nog bara chilla ^.^

Varför började du att blogga?
- Från början var det nog för att alla andra hade blogg. En kul grej liksom. Men nu tänker jag vara mer seriös med mitt bloggande, även om det inte går så bra alla gånger. men jag är ju bara nybörjare :)

Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla?
- Hmm... tankar. Sånt som man går och tänker på liksom men även bara vanliga vardagliga händelser. Ja, svårt att riktigt säga:/ men det får nog bli mitt svar.

Har du någon favoritblogg?
- Jag läser inte så mkt bloggar men... Förut tyckte jag min kompis Emmas (Finns med bland mina länkar) Hon har ganska långa inlägg med bara text. men det är verkligen sånt som hon tänker på. det är som att hon skriver från hjärtat. Men jag har även börjar att läsa min kompis Isabellas blogg (finns också bland länkarna). Hon skriver mer om sitt liv, vad hon gör m.m.

Hur lång är du?
- Haha, jag är väldigt kort. Skit kort faktiskt. Och jag är väll kanske runt en 153-155 (?) Haha, somsagt extermt kort
är jag (a)

 Vad skulle du föredra att äta, aphjärna eller koöga?
(du måste svara på något av dom alternativen)

- Oj, skulle väll inte direkt vilja käka något av alternativen men.. Jag väljer nog i så fall aphjärnan. Haha >.<

Hoppas ni är nöjda med svaren och ställ gärna ännu fler frågor nästa gång!
Kram Emma ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har funderat på att skaffa en till blogg då jag skriver mer om vardagen också, fast vet inte om jag orkar, det gör jag ju på bdb.

Men jag älskar att skriva av mig på alla tankar :D

2009-06-04 @ 10:26:26
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0