Söndag

Blev inget inlägg igår, hade fullt upp! Så nu ska ni få en läsa lite kortfattat vad jag gjorde då, tihi.
Först vaknade jag vid 6 va att min familj var upp och ja vettefan vad de gjorde upp men... Somnade om och gick upp vid nio. Sedan var det gudstjänst, nattvard tom! det var jätteäckligt... men jag fcik en tictoc av Johanna efter så. Efter det sjutsade vi hem Johanna och åkte direkt till morfar. Där åt vi och mian söta kusiner var även där. Sedan direkt till dansen och kom hem igen vid fem. Då var det bara att duscha och göra sig iordning och sedan åkte vi till farfarrdning och sedan åkte vi till farfar. Så man kan ju säga tat det var fullt upp hela dagen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0