Min Dag

Har precis ätit sushi idag, MUMS♥ Innan det var jag på en gymnasiemässa. Börjat fundera mycket på vad jag ska välja fastän jag bara går i åttan men just nu lutar det åt samhäll. Men fick en massa lappar med mig hem som jag kan kika på får väll se vad det blir, har ju en stund på mig att bestämma det om man säger så. Var på biblioteket en stund förut. Satt och läste Samurai Deeper Kyo. Det var helt tyst och lugnt och jag var helt uppslukad av boken och plötsigt hör jag bara precis bakom mig "Så kan det gå". Jag blev asrädd, hoppade verkligen till. Haha. Fast det var bara Hector men han skrämde mig rejält! och sedan stalkade han mig också ^w^ men ska gå och kolla film nu, puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Gymnasiemässan var jobbig, fast bra. Tror jag ska gå på lbs eller något :'D

2009-10-23 @ 07:18:02
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0