Hissa & Dissa

Det var ett tag sedan jag hisasde och disasde nu. Men nu är det dax och det hanlar om musik :).

Hissar:

Lars Winnerbäck - Lars Winnerbäck har nyligen kommit ut med ett nytt album "Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen", riktigt bra enligt mig. En klar hiss!



Funeral for a Friend - Funeral for a friend har nyligen kommit ut med en samlingsplatta "Your History is Mine", riktigt bra! även om det bara är gamla låtar så är det bara bra gamla låtar.

Dissar:

Paramore - Älskar Paramore och kommer alltid att göra men ärligt talat deras nya album "Brand new eyes", inget vidare. Vad har hänt? Skärpning!


Saosin - Även Saosin har släppt ett nytt album "In Search of Solid Ground". En ren besvikelse. Det verkar som att det förut så bra Saosin har bytt musikstil och det suger. Byt tillbaka!



Kommentarer
Postat av: Emma

lars winnerbäcks nya album suger, han har förändrat sin musikstil negativt >:

funereal for friend <3

2009-10-12 @ 20:03:37
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0