Min Dag

Kom precis hem från konfirmationen. Idag handlade det om rättvisa och vi fick disskutera olika rättigheter i smågrupper men jag blev nedröstad i min grupp hela tiden :(. Nu ska jag i alla fall snart äta, är jättehungrig! Jag är alltid hungrig, skumt. Aja, skolan idag då. Finns inte så mycket att säga, vi hade inte no idag iaf! Alltid något. Failande som tusan i morse. Jag tänkte ha lockigt hår idag som omväxling så jag lockade håret och brände mig på locktången på läppen. Hur tusan lyckas man med det? det gjorde jätteont i vilket fall och det gick inte över förän efter några timmar, inte kul. Men nu ska jag gå och äta för nu är nog min mat klar.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi pratade också om det på konfirmatinen. Det är ju helt omöjligt att komma överens?! 8D

men emma då, smart att bränna sig på locktången! (Y)

2009-10-15 @ 07:22:19
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0