Svar på Frågestunden

Saknar du meej ??? (Från Elin)
- Jag saknar dig som fan gumman :*

I en del inlägg där du skriver om skolan låter du väldigt ambitös men i en del låter det som att du skiter totalt i skolan, så nu skulle iaf jag gärna vilja veta hur ambitös du är med skolan?
har du bra betyg/omdömmen?
- Haha. Jag tycker att skolan är viktig och försöker alltid prestera mitt bästa. men jag är även väldigt lat av mig och borde kanske plugga mer till prov och sånt än jag gör. Istället så skjuter jag upp det hela tiden och får panik eftersom att jag gör allt i sista minuten. Hoppas att det svarade på din fråga :). och jag har bra betyg/omdömmen hittills iaf. men jag har5 alltid haft lätt att lära mig nya saker.
Vad heter namnet på din andra blogg?
- Maha, bra försök där. Men jag har sagt det förut och säger det igen. Jag kommer inte skriva ut det här på bloggen. Om du vill veta så kan du "Carin" fråga mig det mer privat eller så. Men jag har ingen aning om vem du är och jag tror att det är ngn annan som jag känner som har skrivit den frågan :]

Vem hatar du mest i din klass?
- Hat är en väldigt stark känsla. Jag tycker inte om alla i min klass, långt därifrån! Men jag hatar ingen.

Hur mycket väger du?
- Alltför mkt! Nä men jag vet inte om jag vill skriva ut det här... någonstans mellan 40-45 kg mer säger jag inte.
Vad tycker du om min blogg?♥
- Tror inte för fem öre att Anchisa själv har skrivit den frågan men men. Jag gillar Fokis blogg. Det är en av de bloggar som jag lite halvhjärtat följer, dvs läser när jag kommer ihåg och har tid. :)

Vem gillar du mest av mig och johanna f?;)
- Ledsen Cecilia men det tänker jag inte svara på.

Tycker du att det låter gött med denna tårtan?:

chokladtårta, fin

mandelbotten:
150g mörk choklad, 70%
200g mandelmassa
4st äggulor
4st äggvitor
1dl strösocker
3msk kakao

mockatryffel:
800g mörkchoklad, 70%
4dl vispgrädde
4dl lätt creme fraiche
0,5dl strösocker
2dl kaffe, varmt och starkt
4liter konjak
50g smör, rumsvarmt

garnering:
200g mörk choklad

gör så här: blanda allt!!!! ät!!!!!!
- Nej.

Skulle du någonsin få för dig att strippa i matsalen på din skola???
- Nej, det skulle aldrig falla mig in.
Skulle du vilja bli ihop med mig???
- Nej. Jag känner dig inte, har ingen aning om vem du är.

Skulle du vilja bygga en träkoja med mig:)???
- Haha, vem vill inte bygga en träkoja med mamma mu? :D
Skulle du vilja färga håret vitt och använda 30 ton idomin? det skulle jag!
- nej, aldrig i livet!
Skulle du vilja sälja ditt hår till fattiga barn?
- Vad var det för fråga?
Hur gammal är du?
- Jag är 14 år.

Gillar du rostade toast??
- Erm.. ja.

Är du intresserade av äldre killar?
- Svårt att säga... för mig är inte åldern den viktigaste :)

HUR VAR DET I ROM?
- DET VAR JÄTTEBRA! :D

Har du någon gång i ditt liv lyssnat seriöst på britney spears???
- Haha, ja.

Du måste välja mellan att äta ett koöga eller en fårtunga, vad väljer du?
- Oj, jag vet inte... fårtunga tror jag.

Det var alla frågorna och svaren. Hoppas ni har fått svar på era frågor. Kram♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA ETHERIDGE-THE ONE &ONLY☆

sv; tack ska du ha:) detsamma!

2009-10-29 @ 23:24:17
URL: http://mmandiies.blogg.se/
Postat av: cecilia

att du har lyssnat på britney spears är svårt att tro:O

2009-11-01 @ 10:35:14
URL: http://cecilialundbladh.blogg.se/
Postat av: cecilia

du väger allt för lite unge!!!

2009-11-01 @ 10:36:14
URL: http://cecilialundbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0