den evigt viskande vinden

Har varit hos min farmor & farfar i helgen och det har därför inte blivituppdaterat.

I fredags så var min faster där och sov över hon med.
Vi åt pizza och tittade på tv.
Såg på tv4:s nya serie Solsidan.
Jag tyckte att det var roligt! Någon mer som kollade?
Kollade även på Tomten är far till alla barnen.
Extremt roligt tyckte jag!

Lördagen så såg jag och farmor på film.
The Proposal, uppenbart slut & lite löjlig.
Men vad hade man väntat sig?
Nä, men den var helt okej.
På kvällen kom min faster och hennes kille.
Vi åt tacos, kollade på bl a Robinsson och hade det trevligt.
Sedan gick min faster och hennes kille, de åker till Vietnam imorgon.
Man blir ju lite avis. De ska åka runt i Asien i sju veckor.
Iaf. Sedan tittade vi på I Love You, Man.
Den var riktigt bra!

Har även läst en hel del.
Det levande slottet.
Fick filmen i julklapp och den är galet bra så jag var tvungen att läsa boken!
Fast jag stör mig på att i boken heter trollkarlen Howl & i filmen heter han Hauru.

Hur var eran helg?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0