Jag har trampat upp stigar där gränserna går.

Coachingsamtal halv nio.
Gjorde spanska och chillade lite hemma.
Sedan kom Matilda vid tolv.
Vi tog bussen till stan halv ett.
Åt på max.
Kollade i affärer.
Fikade på expresso house, satt där hur länge som helst och bara pratade.
Tog bussen direkt till konfirmationen.
Isabelle följde med mig hem en stund.
Gjorde svenskan.
Bloggar.

Och nu lite detaljer, tihi ♥.
Hade typ damp hela dagen, som vanligt haha.
Iaf, vi satt i fotöljerna på expresso house och bredvid oss satt typ två turkar.
Jag satt och babblade på hur mycket som helst, var ganska högljud.
Och jag sa typ hela tiden "jag vill ha godis". Jag hörde det inte mne tydligen sa de som satt bredvid typ 4-5 gånger "men köp godis då!" hahaha.

På konfirmationen fick alla en lapp på ryggen där skulle de andra skriva en positiv egenskap den personen hade. det var ganska kul om jag minns rätt så tyckte de att jag är: Noob, söt, kawaii, teknisk, snäll, blablablabla & Kissie. Hahahaha.

Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ledarna va bäst :D jag är eh, vad står det? krilleboy. det är väl han tja tja :D kul :D eller jag är emo,fjortis,p12 :) <3

2010-01-21 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0