Jag liksom föll över kanten

Har nyss gjort spanskan *duktig*.
Sitter här med Lars Winnerbäck Kom Änglar strömmandes ut ur högtalarna.
Underbart.
Funderar på att göra en ny design till bloggen...
Gillar att byta, tihi.
Men att läsa vidare i Bara inte du eller Onskan är också väldigt frestande :x
Åhhh.... VAD BRA ALONE ÄR ALLTSÅ 8)))) *utbrott*
Vet inte riktigt vad det är med mig. Är hyper typ hela tiden och har fullt med energi jag bara måste få ut! Men samtidigt orkar jag inget...
Jag är en konstig varelse jag :).
Nej, nu blev det här inlägget lite för flummigt.
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom änglar är lätt min favoritlåt med honom :D

2010-01-15 @ 15:03:06
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0