Kekkyoku nanimokamo Kuzure ochiteitta

Första skoldagen idag.
Faktiskt inte så farlig som jag trott...

Efter skolan blev det pizza med Emma & Axel.
Det tog sin lilla tid och var verkligen kallt!
Men det var värt det, hade jättetrevligt.
Efter det så gick vi hem till mig.
Linnea kom och vi kollade på film, Lost in Translation.
Efter det stack Linnea.
Axel körde lite trummor på Wii & sedan blev det singstar för mig och Emma.
Haha, snacka om utklassning!
Från min sida såklart :). Ägde Emma, maha.
Fast hon sjunger bättre vanligt än mig så...
Sedan kollade vi på tv.
Lite family guy, innan Emma tog bussen hem.
Vi kollade lite serier och film, jag och Axel.
Hade riktigt kul, haha.
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kom, jag såg, jag stack. :D hahahha

2010-01-10 @ 14:38:05
URL: http://liineaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0