Om man får vara som man är.

Skola idag.
Sedan tog jag sällskap med Fanny hem, en viss Linnea skulle ju stanna kvar och måla ^-^
Vi stannade i korsningen vid mig och pratade i ugnefär en timme.
Tillslut gick man då hem.
Mailade medborgarskolan om dansen. Tydligen har Emma (som är andledingen till att vi stannar kvar och inte byter upp) bytt till att ha en grupp på torsdagar istället. Hoppas att jag kan byta!
Tittade på Top Model, final idag.
Dock på säsong 6 som gick i repris skulle jag tro (har ingen aning). Men jag följde det ändå ^-^
Sedan kollade jag även på Scrubs.
Matteläxa.
Äta.
Och nu.... installerar jag itunes, vilket jag borde gjort för länge sedan!
Kram ♥


Danielle, vinnare Top Model 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0