Svar på Quizen

Nu ska ni äntligen få svaren.

Hur gammal är du?
- Jag är 14 år :).

Har du pojkvän?
- nej

Är du homo, hetro eller bisexuell?
- Jag är hetro

Vad är din värsta mardröm?
- vet inte :/

Har du någon fobi?
- Haha, aa. Jag är livrädd för daggmaskar :'D

Hur länge har du bloggat och vad fick dej att börja blogga? :)
-
Vet inte hur länge men inte så länge. Alla andra hade bloggar så man  ville väll testa, har haft två bloggar innan denna och de var jag väll inet alltför seriös med men jag försöker verkligen med den här :).

Har du blivit av med oskulden? ;)
- Nej

Vilken är din favoritbok? :)
- Ojoj, det är väldigt svårt att säga eftersom att jag läser väldrigt mycket och har många favoriter.
Men tex twilight-böckerna - Riktigt bra böcker och 50 gånger bättre än filmen. Chain Mail - Jättebra och riktigt läskig, jag var typ paranoid när jag läste den boken, haha. Allt för min syster - Helt otroligt bra bok och jättesorglig. Den kommer för övrigt på bio i höst den går redan på biograferna i london. Oktober - Så bra, så verklig och samtidigt så hemsk.


Vilken tokio hotel låt är bäst? Du måste välja babe :*
- Bellas fråga -.-' och för er som inte känner mig så bra så hatar jag Tokio Hotel....
jag säger såhär, alla är lika dåliga :'DD

Vad är det roligaste du har varit med om?
-
Oj, hmm... Fairfest 09 säger jag nog. Det var hur grymt som helst! :D

Beskriv din drömpartner med 3 ord.
- Omtänksam, Snygg, Underbar.

Vart handlar du dina kläder?
Oj, det är jätteolika. Mycket är köpt utomlands och de mesta andra är från olika affärer, orkar dock inte rabbla upp alla :).

Hur mycket pengar köper du kläder för varje månad?
- Det är jätteolika, vissa månader köper jag jättemkt kläder och andra månader inga alls. Plus att mamma betalar ;)

Sommar eller vinter?
-
Sommar.

Gå runt naken hela sommaren och få 15.000 eller gå runt med bikini hela vintern och få 15.000?
- Gå runt med bikini hela vintern och få 15.000. Skulle aldrig kunna gå runt naken, haha >w<

Drömyrke?
- Berömd skåderspelerska :). Men författare funkar också.

Din bästa låt just nu?:)
- Just nu är det An Cafe som gäller och jag säger nog Maple Gunman bara för att jag har haft den på hjärnan i några dagar nu ;).

Vad heter killen du gillar? ;)
- Shinya Sona :D. Fast han är en kändis så jag känner honom inte precis >.<
Men jag gillar ingen för tillfället.

Har du haft en bra helg? :)
- Jodå, kräftskiva i lördags men annars har jag inte gjort så mkt :).

Haft en bra dag? :)
-
Har typ inte gjort någonting hittills haha >w<

Vad vill du uppnå med bloggen? =)
- Jag vet faktiskt inte, det är inget jag tänkt på :).

Vilken är din absoluta favorit låt?
- Vet faktiskt inte, det växlar hela tiden.

Allt bra med dig? :D
- Jodå det funkar. Var lite deppad för ett tag sen men min kompis muntrade upp mig :).
Love my friends ♥

Det var alla frågorna tror jag :). Ni får säga till om jag glömt någon.
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0