En till blogg ?

Kom nyss hem. Sovit hos älskade lilla Bella inatt :).
Var med henne, David och Hanna igår. Finns inet så mkt att säga om gårdagen... Jag och Bella pratade en hel del.
Skulle vilja gå i samma klass som Bella och Hanna, men tror inte att jag får plus att det känns lite jobbigt att byta skola.
Jag funderar även på att skaffa en till blogg. En där jag kan skriva av mig, skriva om mina tankar och känslor. fast då skulel jag såklart inet säga vem jag var. Utan mer ha den för mig själv, för att kunna skriva av mig. Men jag vet inte.... vad tycker ni ?

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Amen visst, byt du bara skola va? Du skulle bara våga! :O :D ahha

2009-08-23 @ 17:06:12
Postat av: Emma

byt till våran skola emma! då ses vi mycket oftare ju :'D

ingen dum idé, det där med att skaffa en till blogg! jag skriver ju om en hel del sånt på min, men funderar på att sätta lösenord på den, för vissa saker känns ibland mer privata.

2009-08-23 @ 19:08:11
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0