Svar - Bättre sent än aldrig!

Hade helt glömt bort frågestunden jag hade, förlåt!
Nu kommer i alla fall svaren.

Hur gör man en sån bild längst upp? :o För jag kan liksom bara ha dom Design'erna som finns :c
- Åh, orkar inte förklara här och nu. men fråga mig någon gång typ på msn, så ska jag hjälpa dig! :)

Om jag inte klarar det själv, skulle du kunna hjälpa mig då? :D
- Haha, självklart :D

varför bytte du te rosa blogg? x)
- För att det är fint & gulligt, haha. Men nu har jag inte det längre :x

gillar du nötter?
- haha, beror väll på vilken sort :')

har du några oranga strumpor?
- hahahaha, nej >w<

hur stavas orangea oranga orange? eller vafan, hur stavas det?
- Och det frågar du mig? :x hahahahahaha, du som alltid trackar mig för att jag inte kan stava (a'

vad är det som är gott med suhsi? (världens hemskaste maträtt)
- David, vill du dö? Sushi är det godaste som finns!♥ Allt är gott, nästan. det bara är gott liksom >w<

vad skulle du göra ifall du var i japan just nu?
-
Åh, svår fråga... Jag vet inte .__. Allt! :D

brukar du åka skidor?
- Förr brukade vi åka en gång om året. Men nu har det inte blivit på ca två år, men ska och åka skidor nu till våren!:)

vad är det roligaste du gjort?? :D (gissar på att det finns många saker!!)
- Då gissar du rätt!:D Men oj vilken svår fråga... det går typ inte att säga :/ Men den 17 oktober var en väldigt rolig dag som jag har många minnen ifrån :). Först shoppade jag, Bella & Emma i göteborg för att sedan gå på bring me the horizon. det kommer jag aldrig att glömma! Fairfest 2009 var också väldigt roligt! Men jag kan inet säga någon speciell händelse som var absolut roligast, det går bara inte >w<

vilken är din favorit bok ? haha kommer inte på något :P
- Har en massa favoriter! Haha. Det blir så i och med att jag läser så mycket. Men om jag måste välja någon så säger jag nog "de kallade mig Ise", sjukt bra bok!

an café/the gazettE?
- Åh, hatar dig bella. Meh, det går ju inte att välja :c

Bring Me The Horizon/Adept? (jag dödar dig om du tar adept, fast dom är bra också, men jag dödar dig på ritkigt. Dom andra är bättre. Känn dig hotad emma 8D)
-
Haha, tar lätt Adept 8)). Bara för att bella blir sur då såklart (a'

Kent/Danny? NU VÄLJER DU KENT SÄGER JAG
- Wääh, inte kul att man inte får svara som man vill på Bellas frågor :c. Fast här är det ju lätt kent! Och nej Emma, jag har inte gått över till den mörka sidan... jag hatar bara Danny :).

Är du allergisk mot något?
- Åh gud. Måste bara informera om att jag har kännt Bella nästan hela livet och hon vet fortfande inet när jag fyller år, inet ens vilken månad och tydligen inte heller om jag är allergisk -.-'  Men nej det är jag inte. Jag var när jag var liten, mot jordgubbar, men det var längesedan nu.

Data/Mobil?
-
Åh, svårt svårt svårt... jag vet inte .__.

Det var alla frågorna & svaren, hoppas ni blev nöjda!
Puss♥


Kommentarer
Postat av: Emma

yeah, har varit med på de bästa händelserna som du skrev om 8D

jag hade dödat dig om du inte valt adept på den där frågan. stackars emma, dör i vilket fall 8D

JAG SKA INTE ÖVERGÅ TILL DEN MÖRKA SIDAN, SÅDESÅ!!!

2009-12-21 @ 12:51:51
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0