Göteborg

Göteborg idag. Men den här gången med min mor och far :)
Det blev shopping hela dagen och sushi till lunch!
Jga köpte: Ett lasersvärd till min bror som snart fyller 8,
en vit tunika/linne med paljetter på bikbok, en brun
bikini på hm, fyra nummer av snoe drop så nu har jag hela
serien, fruits basket animien hela serien och tre böcker, saknad
Jennie 3 år, Skrämd till tystnad och Liv och Lovisa :).


(klicka gärna på bilden)
Hade lite tråkigt förut så jag
redigerade an ganska gammal
bild jag hittade, vad tycker ni ?:)

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hej hej

allt bra??



rak på sak..

ska vi följa varandra på bloglovin?

letar efter nya o trevliga bloggare som man kan läsa o bli road av.. de e för min blogg roar andra



kolla för dig själv hihih



kramis

2009-07-16 @ 03:16:14
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0