KilledBySweetEnemies

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, SKÄRPNING! Haha >.< Först måste jag bara säga hundratusentack till Anton!:D han hjälpte mig att skaffa spotify! <3 Så nu drogar jag Silverstein som fan O__O Hihi. Ni måste lyssna på dem ;)

Idag har jag varit med Cecilia<3 det var jätte trevligt :DD vad ska man säga? jag vet vad jag ska ha på mig på skolavslutingen nu ;D fast det tänker jag inte avslöja <.< utan det får ni allt vänta å se ^w^ <-- Hitatde en ny smileis!:O och söt som fan är den oxå^^ MYYS!<3

OBS! Måste bara påminna om att snart har quizen hållt på i en vecka så om ni har frågor att ställa ta chansen och gör det nu!:'DD

Läste "Mer än ögat ser" häromdagen. den var brabrabra!:DD Och ajg såg TWILIGHT igår!:O den var en riktig besvikelse faktiskt -.-' Boken var ju mycket bättre å filmen bara... :'CC * gråtaenskvätt * 

Våran lärare fyllde 30 idag!:O så vi hade typ bakat tårta, gjort ett stort kort och en sång till honom. * DUKTIGA * haha

Vet ni? Idag är det exakt två veckor kvart tills min födelsedag!:O glöm ej detta:))

Nu snackar jag bara en massa skit-.-' det rä bara att erkänna... MIN BLOGG SUGER! * SNYYFT! *
Nu blirre en bild å inge mer för jag skrämmer bara bort er...

BIlden är från när jag var ute och fotade med Linnea:)
Tyckte att den passade för att den kändes sommar och
det är ju sommar nu :DD


Kommentarer
Postat av: Emma

spotify :D <3

twilightböckerna är mycket bättre än filmen, men jag gillar filmen massor också :'o

måste komma ihåg och säga grattis då! :D<3

2009-06-03 @ 20:25:33
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0