Min dag ;)

Idag så har jag varit med Emilia, Bella, Emma J och Emma L i Öresjö. Vi var så duktiga tat vi cyklade ut ;) och jag säger bara en sak, den vägen är störd! På ditvägen, uppförsbackar nästan hela tiden! Och sen på hemvägen, uppförsbackar nästan hela tiden då med! Stört eller vad? Och det var ju inte vanligt jobbigt heller. Gött att man kunde bada sen när man kommit dit i alla fall:) Och sen låg vi och stekte där hur länge som helst. Fast jag blev typ inge brun... :( I alla fall märks det inte. Sen bar det hem igen. Vi hade i alal fall motvind på vägen hem så lite blåst fick man på sig ;) Maha, vi var så tuffa att vi cyklade i bikini och shorts ^.^ Vi är stencoola jue ^w^ Haha den smileisen var ju inte ett dugg cool <.< Aja, fan nu flummar jag igen -.-' ska skärpa mig!  I alla fall sen lite senare åkte jag och Emma J ner till stan. Och jag köpte ett An Cafe album! <3



Har inga bilder från Öresjö så nu får en massa An cafe bilder istället ;D<3 (Klicka på bilderna så blir de större)


Kommentarer
Postat av: Emma

vägen till öresjö var jobbigare än vägen tillbaka!

jag vill också ha an cafe skiva :c <3

2009-06-26 @ 10:01:36
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0