Släktkalas

Idag har jag haft släktkalas. Det var kul, vissa släktingar träffar man ju inte så ofta fast de är ens nära släktingar. Och jag fick en del bra saker. Mest presentkort och pengar men det vill man ju alltid ha!;D Vi hade ju tur med vädret också! Ännu en dag med underbart väder :). Hade gjort en tipspromenad också. Gjorde den med bby igår:* Blev inget inlägg igår:/ Men håll med om att jag blivit mkt aktivare på bloggen!;D Aja, men det får räcka:) Kommer eventuellt dagens låt sen med:)
Ha det bäst alla mina bloggläsare :*

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAH klarade dom tipspromenaden? :P

Min fråga i slutet var Lätt bäst (H)

och "Hölet" var också goodie :)

2009-06-28 @ 10:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0