Dou ka kono mama waratteitai

Tror att jag ska börja med låttexter som överskrift istället för "min dag", det ser så tråkigt ut, vad tycker ni om det? Om ni inte gillar det så blir det inte så, det är ert beslut.

I alla fall, dålig uppdatering i helgen. Har haft fullt upp, haha. Har inte varit inen på datorn sedan i torsdags så ni får urtsäkta, men jag har haft annat för mig.
Hyrde filmer i fredags, Rachel Getting Married och The Duchess. Riktigt bra båda två enligt mig, verkligen värda att se! Någon mer som har sett dem?
I lördags var jag på 60 års kalas för min farmor, det var väldigt trevligt :).
Idag fick vi vara med och "hålla" i en gudstjänst. Vi i våran grupp skulle diska efteråt och jag och matilda var såå flitiga, haha.


Anne Hathaway spelar huvudrollen som Kym i Rachel getting married.

Keira Knightley spelar huvudrollen i The Duchess.


Kommentarer
Postat av: Emma

the duchess ser bra ut! haha, älskar typ 1800-tals stil .__. <3

låttexter är fina som överskift! :D

gudstjänsten var så kewl asso (Y)

2009-11-30 @ 18:27:53
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0