Godkväll!

Har snott Davids dator ochda ligger här och ligger här och slappar så jag tänkte passa på att uppdatera. Är för tillfället med Zie(Bella) och David. Idag så gick jag upp tidigt eller aa egentligen inte särskilt tidigt men definitivt för tidigt för mig! Gjorde mig iordning och satte mig sedan och läste lite in "över näktergalens golv", är typ beroende av den boken, kan knappt lägga den ifrån mig! Sedan vid ett gick jag till Emma, då hade Bella och Frida redan kommit. Sedan efter några timmar skulle jag hem och äta och Frida skulle iväg. När jag var klar åkte jag, Bella och Emma till David och var med honom och Gay(Gabriel). Bella lekte med tågbanan, haha. Sen blev det att spela wii, efter det datorn och bara snacka. Sedan gick Gay. Och efter en stund gick jag och David ner för att kolla på försvunnen, aldrig att jag missar det♥ Sedan stack Emma och nu är det bara vi tre kvar, maha. Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

håhå, det var en mysig dag :D

2009-11-08 @ 10:58:05
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: elin

göttans (L)<333



P.s du bordde nog ändra på länkarna jag har inte elinlou längre jag har kamerae.blogg.se :D<33



peace out ! (saknar diig )<33

2009-11-08 @ 19:11:42
URL: http://kamerae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0