Min Dag

Ledsen för dålig uppdatering men så kan det bli. Skola idag, hade engelska prov. Hoppas det gick bra. Skrev en uppsats om an cafe♥ Maha. Måste bara berätta om min och Louise fail sedan. Vi satt och väntade i över en timma på Josefine för hon skulel typ snacka med Louise eller ngt så hon hade bett Lojs att vänta. Så vi satt där men när klockan blivit fyra så orkade vi inte så Louise gick och frågade om hon inte kunde ringa ist, haha. Vi väntade i över en timme heelt i onödan, lyckat säger jag bara!
Teater idag också. Lyckades glömma bort att vi ändrat tid och kom en kvart försent, jag har grymt flyt idag! Finns inte så mkt mer att säga. Kram♥

Börjar få långt hår, jippie!


Kommentarer
Postat av: cecilia

jag vill också ha långt hår:O men jag får det aldrig, mitt hår växer en millimeter var tredje år typ!!:(

2009-11-04 @ 18:33:23
Postat av: elin -

sööötoo (L)<33 miss you <33

2009-11-04 @ 18:39:22
URL: http://kamerae.blogg.se/
Postat av: cecilia

naw... så söt du e:)

2009-11-06 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0