Bring Me The Horizon @ Brew House 17 okt

Bring Me The Horizon, Adept och Herbrigthskies igår.

Men nu ska jag ta dagen från början. Det blev ju ingen uppdatering igår för vi åkte till göteborg redan vid 10 tiden. Vi började med att åka till Kawaii Shop men då var det en halvtimme kvar tills de skulel öppna, lite surt. Så vi gick i lite andra affärer så länge, dock hittade ingen av oss något. Eller vi hittade en massa saker som vi ville ha tex på shock så vilel vi ha tyå hela affären haha. Men det är så väldans dyrt där, så nej. Tillslut gick vi äntligen till Kawaii Shop, vi gick asfort för vi ville verklogen dit haha. Det var litet men hade hur mycket fint som helst! Bella köpte sig fyra rosetter, jag köpte två, Emma köpte även hon två och ett halsband. Sedan gick vi och åt, det blev donken. Och Bella roade sig med tat filma mig när jag åt men det gick inte så bra för jag fick skrattattacker hela tiden :D. sen gick vi tillbaka till nordstan, kolla lite i äffärer och träffde folk. Och lite längre bort stod en tant och spelade på en tamburin samma jävla irriterande melodio hur länge som helst, jag var asnära på att gå och slå ner henne. Så oerhört irriterande! Tillslut blev klockan fem och vi gick till Brew House och stod där och väntade i ugnefär en och en halvtimme ute i kylan. Höll på att frya ihjäl, hade bara kortärmat på mig! När de släppt in köpte vi var sin tröja. Stod sedan med David, Gabriel, Jennifer, Felicia och några till medans vi väntade på att det skulle börja. Först ut var ju såklart Herbrigthskies publiken var typ inte igång ngt alls, tycker nästan lite syn om dem. Och sånagren alltså! Han blir bara sötare och sötare för varje gång♥ sedan Adept då, jättebra som vanligt :D. Sedan äntligen var det Bring Me The Horizon! Älskar dem♥ De var hur grymma som helst och det var sjukt galet. Och sedan var det slut och vi åkte hem, lite sorglöigt att det är över bara sådär. Men en grym upplevelse! Tänkte på det påvägen hem, Emma såg sitt favoritband Adept och Bella såg sitt Bring me the Horizon men jag kommer aldrig att få se mitt... :C

Oliver Sykes


Kommentarer
Postat av: Isabella - Zie ~

om an cafe kommer igen, eller om de rättare sagt kommer att bli an cafe igen.. så lovar jag att gå med. <3

gårdagen var bäst <3

2009-10-18 @ 20:20:12
URL: http://zie.blogg.se/
Postat av: Emma

bästa dagen någonsin, fyfan vad bra det var alltså! <3

aw, stackars som kanske aldrig får se an cafe :C hoppas de återförenas! <3

2009-10-19 @ 08:16:25
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: nicole$pinord

underbart bra var dem :D

2009-10-30 @ 13:37:29
URL: http://nickorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0