Min Dag

Hai bloggen ^w^
Sitter här och "pluggar" engelska, haha. Jag är såå ambitiös (a'
Fick sluta tidigare idag eller aa, halva klassen skulle ha prov och vi andra skulle åka hem och plugga engelska i 45 min. Hade även provlunch idag på hemkunskapen, hade engelskaprov igår, spanska på torsdag och no på fredag. jag vill verkligen skjuta den som kom på att man skulle ha prov! Och den som kom på oförberetprov vill jag skjuta ännu mer! Usch. Senare är det bas och teater. Det är väll kul men jag är verkligen astrött. Måste sova mer! O__O Har varit helt hyper idag plus att jag hade damp. Riktigt bra kombination tycker jag (Y). Nä men nu får jag ta och göra ngt vettigt (vet dock redan att det kommer faila totalt).
Bai bai ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0