Wallplant spelning

Wallplant spelning idag. Sjukt bra är de! Träffade en massa folk där också, bland annat Elin som jag inte sett på ett halvår. Haha, hon bara sprang fram och typ tacklade/kramde mig så jag höll på att välta :'). Men det gjorde inget. Orkar dock inte räkna upp alla andra som var där. Ni överlever. Efteråt så försvann de flesta bara sådär. Men vi var några stycken som drog och käkade pizza eller aa hälften av oss åt pizza och hälften bara följde med. Sen lite senare så skulle de dra hem till David eller Axel i björndalen och då kände jag att jag inte ville cykla hem själv sen i mörkret så jag stack hem. Det var väll ugnefär min kväll haha. Orkar inget detaljrikt inlägg idag som ni märker. Bilder från spelningen kanske kommer, tog hur många som helst! Fast det flesta blev suddiga, haha.
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0