Panik

Jag lovade ju att jag skulle uppdatera så här kommer ett kort inlägg. Har mest tagit det lugnt idag. Såg någon film som gick på tv:n the good girl hette den och så har jag kollat lite Fruits Basket. Sen var det ju konfirmation också. sen hem igen, Emma kom över med biljetten idag. Jag längtar! Sen satte jag mig ner för att plugga spanska och upptäckte att jag ient fattar ett skit och vi har prov imorgon, panik! Så nu håller jag på och pluggar. Men det går skit. Nej, nu får jag återgå till pluggandet. Inte för att jag kommer hinna lära mig skiten till imorgon men ändå, haha. Känner mig extermt duktig just nu. ^w^
Kramisar ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer Makeup artist

Gillar du Hello Kitty??



Jag har en jättesöt Hello Kitty armbandsklocka till salu på min blogg. Samt lite andra smycken =)

2009-09-17 @ 03:02:21
URL: http://jennifermakeup.blogg.se/
Postat av: Emma

jag längtar massor också, det borde bli oktober snart!

2009-09-17 @ 15:54:01
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0