Till mina bloggläsare

Vad har hänt med er mina fina bloggläsare?
jag vet att jag varit dålig på att uppdatera men jag har haft mycket att tänka på och inget utav det skulle platsa här i bloggen. Det har jag den andra bloggen till, fast jag har knappt uppdaterat den heller. Men att jag har tio besökare mindre idag än för två dagar sen är ju illa på riktigt. Och jag försöker verkligen, även fast jag inte har något alls att skriva så kladdar jag ihop något kort litet inlägg nästan varje dag. men jag vet inet vad ni vill läsa om heller så det är svårt. Ni får hjälpa mig, ge mig tips och förslag! Okej?

Kommentarer
Postat av: Emma

skriv bara det du känner för, jag tycker den är bra som den är :')

2009-09-15 @ 07:49:08
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in en länk till den andra bloggen ?

vill läsa den

2009-09-15 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0