Yesterday

Uppdaterade aldrig igår, sorry. Drog ner till stan runt 5-6 eller nått sånt. Och träffade bland annat Bella och Amanda. Senare så hyrde jag och Bella film och åkte hem till henne, och så kom lilla Axel dit. Så hade vi en mysig filmkväll kan man säga. Vi såg först "I Taket Lyser Stjärnorna". Hade inet sett den, men läst boken. Troded att jag skulle tycka att den var dålig och bara jämföra med boken, men det skillde sig ganska mycket tycker jag och det gick inet riktigt att jämföra. Men den var jättebra. Sedan blev det "Date Movie". Den var väll rolig på sina håll, och i alla fall jag kände igen typ allt från olika andra filmer. Fast de hade gjort allt jätteöverdrivet,  haha. Och det var väll typ det.
Kram♥



 


Kommentarer
Postat av: elin

sv: Tackk gumman (L)<33 :)

2009-09-27 @ 12:40:59
Postat av: Isabella!

Love you <'3

2009-09-27 @ 15:07:30
Postat av: Du vet inte

God morgon..

Allt bra med dig?

ha en bra dag

kram

2009-09-28 @ 09:17:49
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: elin

sv: dee du:P(L)<333

2009-09-28 @ 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0