MY SISTERS KEEPER.

Har då, precis som rubriken antyder, sett My Sisters Keeper idag med Johanna F <3
Vi klagade knappt någonting och fastän så mycket saknades så tyckte jag at den var riktigt bra.
Men så kom slutet....
Fy fan vad arg jag blev!
Slutet är bara helt jävla total FEL!
För att inte avslöja för mycket så säger jag abra sähär att det var en tjej som dog.
Men i boken så dör hennes syster.
Usch vad förbannad jag blev.
Jävla gubbe/kärring som gjort filmen.
Hade den personen ens läst boken?
Typ orkade inte läsa slutet eller vaddå?
Dålig stil alltså....

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju hennes syster som dog..

allt stämde.

2010-04-09 @ 19:18:45
Postat av: johanna f

jävla slut, förbannad blir jag! :@

2010-04-12 @ 21:08:04
URL: http://johannaa-f.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0