Farsan

Igår gick jag upp jättetidigt, redan klockan 7!!
USCH.
Men jag skulle åka vid åtta så ....
Ner till staden, sedan tog jag en fika med mamma.
Mums !
Gick till biblioteket, lånade en massa! *-*
Jag lånade: 7 nr av Power!!, 2 nr av Dragon Ball, 4 nr av Gravitation, Satans Tjuv & Blod.
Har redan läst ut all manga .__.'
Träffade Emma, vi satte upp lite lappar.
Tog bussen hem till farmor & farfar.
Bara slappade ♥.
Sedan åkte jag och farmor ner till stan.
Vi åt middag och sedan blev det bio, Farsan.
Den var jättebra tyckte jag ^-^
Jag tycker att det är kul när man känner igen sig i filmer, liksom att man vet vart det är (:
Det var min gårdag,
kram ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

Härligt att höra :D

2010-02-25 @ 21:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0