Got me hoping you'll save me right now

Fullt upp idag.
Nu känner man verkligen av att det inte är lov längre!
Först skola såklart. Tråkigt men man överlever :).
Sedan var det bas. Faktiskt en av de roligaste lektionerna hittills! En bra start på året, haha.
Efter det så var det teater. Det gick bra, var inte med så mycket men...
Vi pratade lite på hur vi skulle göra med pjäsen och jag tänker verkligen satsa! Jag vill så gärna tat den ska bli bra och att vi spelar upp för allmänheten.

Nu har jag precis sett på sista delen av Känsla & Förnuft.
Den var väldigt bra! Fast jag missade dock början, lite synd.

Nu sitter man vis datorn, ovanligt haha.
Lyssnar på musik, just nu är det Evanescence.
Läser lite, Bara inte du.
Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Isabella!

evanescence är mycket bra!

sv: jo, det sa jag faktiskt :--)

2010-01-13 @ 11:03:18
URL: http://zie.blogg.se/
Postat av: Emma

den heter förnuft och känsla? 8D

älskade den serien alltså, vill se mer <3

2010-01-13 @ 17:43:21
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0