Depp

Skola idag.
Varför ?
Typ en av fem skolor som inte hade ledigt idag *snyft*
Men vad kan man göra liksom?

Åh, jag tror att jag har blivit kär i Dir En Grey på nytt.
Så sjukt underbara :') ♥
OCH DE VAR PÅ METALTOWN I SOMRAS OCH JAG VISSTE INGET, BUHU!!
Man blir ju ledsen ... :'c
Men vad kan jag göra åt det?
Lika lite som jag kan göra åt det faktum att jag antagligen aldrig kommer att få se An Cafe live.
Lika lite som jag kan göra åt det faktum att Versailles dissar sverige på sin europaturné.
Depp depp depp ....

Kommentarer
Postat av: Emma

det är fan taskigt at versailles... vad har de emot sverige?!?!?!

2010-03-02 @ 11:09:34
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0