Like somehow you just don't belong

Det har varit lite krångel med datorn så därför har det inte blvit uppdaterat.
Men nu funkar datorn fint (:
Hmm... vad ska man skriva nu då?
Ständigt dessa beslut, suck
På söndag bär det av till lofsdalen.
Ska bli kul, har inte varit på skidsemester på flera år nu! :'o
Har inte så himla mycket läxor heller, det gillar vi!
Vad finns det att säga om dagen då?
Nu är jag nästan klar med min tunika/t-shirt/tröj-sak på slöjden, yeah.
Ska bara sy fållen på ena ärmen och sen så är den färdisch.
Jag ♥ sch-ljud
Haha >w<
Gjorde matteprov idag också, suck igen !
Efter en skitjobbig idrottslektion och allt.
Hade/har sån jävla huvudvärk så jag vill bara sova, haha.
Hade tänkt att skriva dö men det låter så brutalt, eller ?
I alla fall, orkade typ inte så jag bara skrev något och sket i att kolla igenom trots att jag brukar ha typ 50 slarvfel.
Nä, men typ 4 i alla fall.
Nu blev det en ganska lång text, hoppas att ni står ut!
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0