MIC

Nu är jag hemma hos Bella lite snabbt, hon skulla ta ur sitt löshår och bla bla bla ....
Så jag passar på att blogga lite, tihi ♥
Vi kom nyss tillbaka från en musikfylld kväll på mic i Vänersborg.
Och pool 3 (tror det hette så) i rockkarusellen's första spelning utav tre.
Först ut var fsx, hade då hört dem tidigare och de var inte bätter den här gången ...
Sedan var det Wallplant, yeah. De var ganska missnöjda med uppträdandet själv fast vi andra tyckte att det lät bra... tro på er själv killar! Och även om det skulel låta förförligt så sviker jag aldrig mina kära väggplantor ♥
Papa Ray, lite annorlunda stil, men väldigt härlig musik måste jag säga!
Taking Action, have hört den förut med. Det märks att de inte är sådär jättevana scenartister men musiken är helt okej.
Cold Morris, usch. De blandade någon konstig musik med trumpeter och skit med rap. Det lät inget vidare ...
När Bella är färdig så blir det för mig, Bella, Hanna & Emma att åka hem till David ^-^

Och nej, jag ignorerar inte Emma längre.

Kommentarer
Postat av: Emma

det var trevligt!

haha, det är bra att du inte ignorerar mig längre emma :DDDDD

hittade förresten en cover av cassis på spotify! en ganska dålig, men ändå 8D

2010-03-06 @ 12:11:40
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0