Svar.

Har du några barndomskompisar som du umgås/känner fortfarande, vilka isåfall?:)
- Ja, det har jag faktiskt. Isabella, mer känd som Bella, träffade jag redan på dagis. Även fast vi började på olika skolor sedan så har vi hållt kontakten och hon är en av mina bästa kompisar i dagsläget. Emma som jag också träffade på dagis var det inte samma med, det blev att vi liksom "tappade" varandra med tiden. Jag vet inte riktigt vad som hände men nu umgås vi ibland och så igen ^-^ Fast för tillfället ignorerar jag henne, men det är en annan historia. Johanna har jag känt sedan jag var riktigt liten. Vi bodde på samma gård tills jag flyttade när jag var sju och då gick vi i samma klass, och det gör vi fortfarande. Sedan har jag Matilda som jag kände lite innan jag började skolan men som jag lärde känna bättre sedan, hon bytte skola i fyran och jag hade knappt kontakt med henne alls men så kom hon tillbaka i sexan och är idag en av mina närmsta. Alice och jag har gått i samma klass sedan förskolan och vi är fortfarande kompisar. Det var väll typ de som jag fortfarande umgås med skulle jag tro. Hoppas att du fick svar på din fråga! ^-^

Kommentarer
Postat av: Emma

tur att vi tog upp kontakten igen med hjälp av fairfest! :D

haha, ignorera mig inte emmaaaaa D:

2010-03-04 @ 15:46:45
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: bella!

minns hur ledsna vi blev när vi skulle börja på olika skolor på dagis :c haha!

yeah. <3

2010-03-05 @ 13:01:56
URL: http://zie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0