Så det var vackert men det såg jag först idag.

Vilket härligt väder vi har idag!
Solen skiner och det är jättevarmt.
Smart som jag är så har jag helt svarta kläder idag haha.
Snackade om Wallplant på svenskan idag, Wallplant finns för övrigt på spotify numera!
Någon jäkla info i matsalen om kräkning och likabehandligsplan.... blablabla, orkade inte lyssna.

Spanskan var chill!
Några utav oss fick sätta oss i en liten datasal och jobba med vale 8 på internet. Det gick väll bar en stund.... Sedan klättrade Cecilia och Johanna ut igenom fönstret för att de skulle hälsa på typ Moa eller något. Matilda kom och hon, Isabelle och delvis jag gick in på vale 6 istället haha. Första kapitlet var typ att kunna räkna från 1-12. Sedan blev det allsång på fina gamla sånger vi sjungt i spanskan om typ färger och sån skit haha.

På idrotten var det fotboll.
Första gången jag tyckt att fotboll i skolan har varit kul!

Nu ska jag nog äta något.... Kanske drar jag till farmor eller så gör jag inte det haha. Vi får se!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0