Vem hör en sådan sliten kommentar? Inga svar.

Dagen började inte bra.
Vaknade tjugo över åtta, vi börja fem över halv nio, så jag hade världens panik! Lyckades ändå att bara komma fem minuter försent. Nu är det bevisat, jag kan vara snabb om jag bara vill!
Seg håltimma, smsade med Johann F hela tiden det var bara att att jag var precis bredvid henne hela tiden haha. Jag och Johanna hjälpte henne med att hitta på ne fabel till hennes tyska läxa, fan vad bäst det blev!
Jag bara tjatade om min jäkla åsna med tekalas ♥.

Repade igår, vill repa nu igen haha.
Min och Emmas slutsats är att det är jävligt mysigt att repa!

Nä nu blir det nog att nörda Fullmetal Alchemist tror jag, jag kommer att bli en äkta animenörd!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur fan kom du dit så jävla snabbt?! Sjukt, haha.

Repa är myyyyyyys!

2010-05-17 @ 20:43:47
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: Anonym

en stor och stark mus ska på tekalas hos en cool åsna.

sen så satt det en skata, nej en påfågel elle rva det en skata som inte kom ner så drog musen ner trädet så skatan kom loss nej det var en påfågel. sen hoppar åsnan fram och skriker tekalas. sen så kommer en varg och bara "TEKALAS".



helt klart bäst ;)

2010-05-18 @ 20:52:13
Postat av: Linnea

Hmm, du glömmde skriva att om inte jag hade kommit hade du försovit dig ännu mer :) och så glömmde du att skriva att jag fyllde år :) hiihi

2010-05-19 @ 16:31:54
URL: http://lifeinpictures.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0