Don't make me be myself

Någon är dålig på att uppdatera. Kan det vara jag? Haha.

Har galet mycket läxor nu. Hemskt.
Just nu sitter man för femtioelfte dagen i rad med ett mycket underhållande skolarbete om energikällor. Underbart.
Som tur är är Viktor social på msn och David på sms, vad skulle jag ta mig till annars? Svar: Logga in på facebook, fastna där alltför länge, få panik och bara skriva något, få IG i fysik och teknik. Jippie.

Musik är en annan sak jag inte klarar mig utan.
Sitter och lyssnar på en av mina många listor på spotify. In Flames kommer, för en gångs skull byter jag inte. Nostalgi. Lite smått nykär haha.


Lyssnar även en del på Winnerbäck. Underbar kille det där.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, jag minns när du lyssnade på in flames jämt emma, haha!

2010-10-11 @ 15:45:35
URL: http://fredshetsare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0