Gott nytt år! ♥

Sista dagen år 2009 idag då.
Kan höra att folk redan börjat smälla saker här utanför, tihi.
Själv sitter jag här och lyssnar på the gazette i väntan på att tiden ska gå.
Fast får lyssna på min mobil för jag har fortfarande inte gazette på min dator, buhu... :'cc

Vid tre kommer alla & så ska vio tydligen gå till pulkabacken, skitkul.
Jag vill verkligen inte följa med, hoppas att jag slipper.
Inte så att jag har något emot att åka pulka. Jag anser att man kan göra det alltid, oavsett ålder.
Men jag har verkligen inte lust.
Då är jag hellre här med The Gazette ♥

Sedan ska tydligen alla tjejer/flickor/tanter/kvinnor basta här och göra sig iordning.
Jag vägrar igen, haha. Fast vet redan att jag slipper att basta. Tycker bara att det är varmt och svårt att andas. Usch.

Sedan går alla över till grannarna skulle jag tro.
Har ingen aning om vad vi ska göra sedan .__.
Men mamma har iaf lovat att jag och Oliva får gå över till oss om vi vill.

Nädå, men det blir säkert trevligt alltihopa.
Hur ska ni fira det nya året?

Åh, jag vaknade så härligt idag.
Till att börja med vaknade jag av mig själv och slapp att bli väckt.
Iaf, det första jag ser när jag öppnar ögonen är bilden av Kanon på min An Cafe tröja.
sedan tar jag upp mobilen för att kolla klockan. Och där är han igen, underbara människa ♥

Haha, flummigt och lång inlägg blev det.
Det blir en dagens låt sedan också.
Puss ♥


Vi lämnar nu buffelns år & går in i tigerns år. Som i furuba represtenteras av lilla Kisa Sohma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0