Jag hatar Takida.

Det står verkligen helt still i mitt huvud just nu. Vet inte vad jag ska skriva haha.
Jo, jag kan ju berätta om gårdagen.
Först blev det dop med Matilda. Den prästen alltså, ojojoj. Och vaktmästaren var inte heller att leka med, haha. vettefan vad det var med dem två alltså.
Sedan på kvällen blev det Matilda och Bella. Fast Bella stacka ganska tidigt, så kan det gå.
Och Matilda plågade mig heeela kvällen :(.
"Jag hatar Takida, jag hatar Takida, jag hatar Takida...."

Jag måste bara tillägga att Uruha... han är såå fin :')♥

Kommentarer
Postat av: Inte Matilda iaf

haha :D prällen(L) han var banne mig inte att leka med :D men vaktmästaren var ännu bättre:D du älskar TAKIDA:D

TTYL

2009-12-06 @ 13:56:07
Postat av: Emma

uruha är så fin. OCH MIN

2009-12-06 @ 14:37:40
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0