L-O-V-E NYAPPY! o(≧∀≦)o

Wohoo! Det har inte regnat på hela dagen. Måste vara ett mirakel! och så är det frost ute och riktigt kallt, kanske kommer snö i veckan om vi har tur!
Längtar verkligen efter snön nu. Åh, tänk om det faktiskt blir snö på julafton för en gångs skull!

Första december idag. Vi har nu äntligen kommit in i julmånaden och det är ynka 23 dagar kvar till julafton. Julkalendern startade i morse, var det någon som tittade på den? Själv hade jag inte tid, kanske kollar ikväll om jag hinner.

På hemkundskapen idag så fick vi göra vad vi ville så länge det var en kycklingrätt och sedan en variant av rulltårta till efterätt. Så himla gott blev det, vi i min grupp lagade panerad kyckling av något slag, hasselbackspotatis, sås och efterätten då såklart. Är fortfarande jättemätt, haha.

Bella sa igår att hon tyckte att jag skulle uppdatera mer, så jag ska försöka. men det är inte alltid så lätt att komma på något att skriva. Har ni några förslag?


Bild och allt, känner mig riktigt duktig idag <(>v<)>.


Kommentarer
Postat av: Emma

kolla inte på julkalendern, den var ovärd D:

skriv sånt som du gör nu, fast oftare och så. gillar din bloggis! <3

2009-12-01 @ 18:57:59
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0