Svar på Frågestunden

Här kommer frågorna och svaren:

Hur många har du varit tsm med?
- Hmm... 4 st:/  Fast det var inga seriösa förhållanden något utav dem.

Var bor du?
- I Trollhättan :)

Hur gammal är du?
- Om du bläddrar lite bakåt i bloggen så kan du se att jag är 14 år

Är du oskuld?
- Ja

Vilken är din favoritdialekt?
- har faktiskt ingen -.-'

Bästa film & bok?
- Oj, någon favoritfilm tror jag inte att jag har. Men jag kan ge exempel på några väldigt bar filmer:) Tex The Butterfly Effect, World Trade Center, Moulin Rouge, The Holy Grail, m.m.
Och böcker vet jag inte heller riktigt:/ Såna frågor är svåra för en boknörd som jag (a) men några väligt bra böcker är tex Twilight-böckerna, Det Fattas En Tärning, Var Är Alaska, Oktober, m.m. Jag skulle kunna rabbla i evigheter, haha ^.^

Om du var miljonär och du skulle skänka pengar till fattiga barn men bara om du gav dem alla dina miljoner, skulle du gjort det?
- Det skulle jag faktiskt inte. Kalla mig kallhjärtad om ni vill, men då skulel ju jag vara helt utblottad och utfattig. Jag skulel ju få bo på gatan och svälta. Så därför skulle jag inte det.

Hur länge har du bloggat & hur länge tror du att du kommer att hålla på?
- Jag har inte hållt på så länge, gjorde den här bloggen den 26 maj i år. Innan hade jag en annan blogg men var inte så aktiv så jag är nybörjare :) Jga har ingen aning om hur länge jag kommer hålla på att blogga. Men jag tror att det akn komma perioder när jag inte bloggar. men jag kommer inet stänga bloggen helt då utan ha den kvar ifall att intresset kommer tillbaka :)

Har du några framtidsplaner? vad du vill jobba med och vart du ska bo osv
- I nuläget vill jag bli författare eller skåderspelarska, men jag får se vart vägarna leder. Har ingen aning om vart jag vill bo, antagligen USA om jag bestämmer mig för att bli skådis. Men Japan vore ju inet heller helt fel. Jag älskar det landet och vill verkligen åka dit! Så det kan ju hända tat jag väljer att bo där i framtiden. Fast Sverige funkar ju det med och då vill jag nog bo i Göteborg :)

Va ska du göra idag?
- Jadu, dagen är ju nästan slut. Men när jag är klar med svaren så ska jag läsa Skip Beat på onemanga.com och lyssna på musik på Spotify ;)

Är du ihop med någon?
- Nej. Jag har inte så tur när det gäller kärlek:/ Fast du borde jag ju ha tur i spel istället ;D

Mellannamn?
- Elleka, efter mammas farmor :)

Djur?
- Eh.. min bror har fiskar >.<

Ögonfärg?
- Bruna

Vad är det pinsamaste du varit med om?
- Ojoj, jag vet inte. Jag är så tråkig att jag inté varit med om något särskillt pinsamt -.-'

Hur många unika besökare har du varje dag?
- Det varierar väldigt mkt. Ibland har jag 40 st och ibland bara 1 så det är svårt att svara.

Allt bra med dig?
- Jadå :) Mådde inte så bar förut, men nu är allt fint för tillfället ^.^

När förlorade du oskulden?
- Om du kollar högre upp så kan du se att jag fortfarande har den kvar :)

Favoritbloggar?
- Läser inte så mycket bloggar, orkar typ aldrig :/ men när jag väl gör det så läser jag: incoherent.blogg.se , isabellaloofs.blogg.se och graahnen.blogg.se  :)

Är du kär?
- Jag lovade ju att svara ärligt så... Ja, jag tror det.

Har du bra betyg?
- Har inte betyg än, men vi får omdömen och mina omdömen är väldigt bra :)

Det var svaren för den här gånge, hoppas att ni är nöjda!:)

Kommentarer
Postat av: Hector?

:oo

2009-07-01 @ 00:16:48
URL: http://hecktaur.bilddagboken.se
Postat av: Hector?

Min kommentar var kort och koncist, så det så.

2009-07-01 @ 00:17:21
URL: http://hecktaur.bilddagboken.se
Postat av: Emma

du och jag kan flytta till japan emma 8DDD

vi har nog typ samma boksmak, haha :*

2009-07-01 @ 09:11:37
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: Linnea

VEEEM ÄÄR DU KÄR IIIIII????? :D

det bliur min lite försenade fråga ;P

2009-07-04 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0