Min Dag

Kommer ett lite sent inlägg idag. Har inte hunnit uppdatera tidigare idag, förlåt. Och det här inlägget blir nog rätt kort för jag är hur trött som helst just nu. Jag tuppar nog av snart, haha. Skola idag, svenska prov. Vettfan hur det gick men. Sen blev det en eftermiddag en Emmsan, vi var bland annat nere på stan en sväng. Fick köpt mig linser också, det är alltid gött att kunna se något. Haha. Sedan blev det en kväll framför tv:n, idol sedan något konstigt program som jag inte minns vad det hette haha, dirty dancing, något humorprogram som gick i repris riktigt kul var det! Lånade även tre nummer av I.N.V.U förut som jag givetvis genast läst ut (a' Nej men nu måste jag sova, tihi.
Kramisar ♥


Bara för att den var så grymt söt :'o Kawaii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0