HAPPYTIME ~~

Kom nyss hem.
REPAT.
Yey *happymoment* o(>x<)o <--- Konstig smiley o_O
Näh, nu ska jag vara seriös! :'o
*seriös min*
Vi repade utan sångare idag, Bella behövs ju inte ändå ....
Jag faaailar med att vara seriös, tihi ^-^
Men det gick i alla fall jättebra!
Sist gång när vi började kolla på låten så trodde jag verkligen att det skulle bli skitsvårt!
Men jag tycker att vi satte den riktigt snabbt! :D
Liksom jag & snabbt .... Två ord som aldrig förr passat ihop.
Men jag är i alla fall glad nu och lääängtar till söndag.
Puss ♥  <--- jag vet att typ bara fjortisar skriver puss.... FAIL IGEN!

Kommentarer
Postat av: Emma

håhå, gick riktigt bra ju! :D

2010-04-06 @ 18:00:06
URL: http://incoherent.blogg.se/
Postat av: Linnea

ojj, Emma gjorde någonting snabbt. WOOOOOOOOW :D Det trodde jag inte att du kunde (:

2010-04-06 @ 19:45:10
URL: http://lifeinpictures.devote.se
Postat av: Anonym

vadå, jag behövs ändå inte 8((((((

2010-04-09 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0