HER BRIGHT SKIES.

Idag fick jag gå upp hyfsat tidigt *suck*
För jag skulle på loppis i båberg >w<
Var dock inte där så jättelänge men jag köpte en del saker ändå (:
7 nr av Shounen Jump, en massa hello kitty stickers, hello kitty örhängen, Bourne Supermercy, Kung Fu Panda till min bror som var på kalas och missade loppisen och en present till en kär vännina som visserligen inte fyller år på ett par månader men jag var bara tvungen, tänkte på henne direkt när jag såg den, tihi ^-^

Nu är jag hemma och väntar på att min bror ska göra sig klar. Sedan bär det av till farmor och så fort Bella kommer hem så går jag till henne. Och ännu lite senare blir det att åka till Mic. Jag ska väll mest dit för Her Bright Skies men även I Am Hunger och Skatten ska spela där ikväll, så det blir kulkul.

Kommer troligtvis inte att kunna uppdatera mer ikväll om jag inte gör det hos Bella förstås (:
Men ni får ha en härlig lördagskväll allesammans!
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: bella!

aaaaaaaaaaawesome.

2010-04-12 @ 10:48:59
URL: http://zie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0