Skrapa ansiktet i gruset

Dålig uppdatering.... men vad skall man säga? Haha.
De sensate dagarna har det inte hänt jättemycket men...
Emma & jag hade äntligen vårt "otecknade animemaraton"! Haha. Vi tittade på Death Note, Nana & Nana 2. Alla filmerna var AWSOME.
Mer då? Jag har klippt mig! Luggen blev lite kort för den var inte så lång innan maha, men det blir nog rätt bra sen när den växer ut skulle jag tro.
Sen är det typ total stopp i min hjärna haha.
Var på Inception med Emma J, Pontus, Jakob & Gabriel. Tror inte att jag har sagt det... Iaf, så tyckrte jag att den filmen var helt sjukt bra!!!! Haha. Men seriöst, verkligen skitbra.
Sedan har jag träffat kompisar och chillat och lite sånt haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

death note var grym ju, trots mina låga förväntningar, haha... VILL SE 2:AN NU

2010-08-11 @ 21:20:31
URL: http://incoherent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0